AVLl: ADEU ALS 'VALENCIANISTES'
El passat dia 16 de juny (2026) es tancava un cicle dels mes penosos per al ‘valencianisme’ en la ‘catalanista’ Acadèmia Valenciana de la Llengua. Sense sorteig (els tocava per llei) i per la porta gran, com els mestres que toregen davant de bous braus, abandonaren el carrec d’academic els quatre ginets de l’Apocalipsis: Ramon Ferrer (neoconvers, en acabant de caure del cavall), Artur Ahuir (que pretenia fer el valencianisme mes cult i mes divertit, pero la familia es la familia), Àngel Calpe (el poliedrisme sempre te premi) i Alfons Vila (el postulant des del principi a academic i que ho consegui, que no se sap qué ha fet; en paraules d’un academic ya faltat: abandonar una reunio quan s’anava a votar un document important).
